sekadar suatu picisan

disini adalah sebuah kisah , kisah anak miskin yang mengimpikan satu impian yang besar , sering gagal dan tewas dalam perjuangan , namun kosa putus asa tiada dalam kamus hidup anak miskin ini . inilah satu coretan , coretan picisan seorang anak miskin yang memiliki satu IMPIAN .. insyaAllah

Wednesday 22 February 2012

senyumlah s******h

tanpa pernah ada rasa jemu 
tanpa pernah ada rasa bosan
dan tanpa pernah ada rasa terpaksa 
aku akan sentiasa meningatkan kamu setiap pagi .

kerna 
senyummu adalah manis bagiku 
senyummu adalah comel bagiku
senyummu adalah kecerian di hariku
dan senyummu adalah penawar duka ku .

walau ku tidak melihat senyummu , 
walau senyummu bukan untukku ,
aku akan tetap tersenyum .

dan aku harap satu hari nanti kau kan tersenyum untukku , 
hanya pada saat itu akan ku ungkapkan kata cinta yang lama tersimpan , 
di saat itu tahulah aku yang diri ini tidak bertepuk sebelah tangan selama ini , 
tapi ketika ini , biarlah aku sekadar melihat senyummu dari jauh tanpa sedarmu , 
andai sudah takdir Allah , pasti senyum kita akan bertemu dan kisah cinta pun bermula . 

sehingga tiba saat itu , senyumlah kekasihku yang x dianggap ..

dan yang penting , senyum itu sedekah jadi senyumlah selalu yea .. 


p/s : 
pergh jiwang giler la aku mcm ayat drama akasia kat TV3 , kelaka giler pun ad biler aku baca balik , hahaha
btw , entry ni khas ak tujukan untuk seseorang , tapi ak x mention la nam die sape (segan kot) , senyumlah selalu ea , ingat pesan aku tau kamu yang bernama *******h , (hahaha)(pandai2 korang la teka) .. itu saje buat masa ini , kalau rajin silalah komen , nak kritik pun boleh .. 

~sekadar satu picisan~

1 comment: