sekadar suatu picisan

disini adalah sebuah kisah , kisah anak miskin yang mengimpikan satu impian yang besar , sering gagal dan tewas dalam perjuangan , namun kosa putus asa tiada dalam kamus hidup anak miskin ini . inilah satu coretan , coretan picisan seorang anak miskin yang memiliki satu IMPIAN .. insyaAllah

Friday 10 February 2012

bertiga ..

sebelum korang cakap ak gay baik ak bgtau .. mereka dua org dlam gmbar ini adalah roomate aku sepanjang 2 tahun ak blajar kat kolej .. banyak giler yang aku belajar dengan diorang nie , yg seorang tu bnyak bg nasihat kat aku yang seorang lagi selalu bg semangat .. kat kolej dulu , mana ad diorg situ ad aku cuma bila dirang date ngan awek dirg mmng ak x ad la .. tapi selalu gak ad sebenarnyer .. hahahahahaha
btw , yg sorang nie anak jati johor(sory dok x pat g kenduri ko , ko ngan zaty kawen nanty ak pergi) , die nie memng gler kot , ad je bnde x betul yg dibuat , ak jadi sengal pun sebab kena tempias mamat nie .. die kacak dan tough serta sweet orangnyer .. kalau bab bahan mmng die la raja .. so dialah faiz carraku
                    sasa dan tegap kan die nie

ini die dengan awek die , sweet kan , siap pegang kipas lagi tu , mana nak cari laki yg sanggup pegang kipas melainkan dia panas je .. korang kawen nanty aku datang yer ..


yang seorang lagi ni , dilahirkan untuk menjadikan anak seni , pengarah terbaik kat kolej ak(iktiraf sendirik) ,
seorang yg bervisi dan pandai bermain dengan kata-kata , ramai peminat die ni , tapi sory beb die nie syaqira yg punye ok , selalu teman aku kemana-mana(tahnx bro tumpangkn ak naik AGH 5488 g kelas hari-hari) , merendek bersama-sama , tapi ak je la yg gatal , die nie setia org nyer .. die bersama ngan ak dari sem 1 lagi . x lain x bukan die la ayat


 
dari gaya dah menunjukkan seorang yg bersini dan bervisi

inilah expressi seorang pengarah(ak x terkejut kalu ko jadi pngarah terknal nanti) dan aweknye penyanyi yg dh bersara syaqira(gurau jek) , comel kan mereka serta romantik(kalaulah aku mcm dia kan) ..

dua tahun setengah ak ngn korunk bnyak kenangn yg tercipta bersama , mmng yg terindah dalam hidup aku ,
antara tempat yg diredah kami ialah ..

     sunway lagoon weyh , tough dan kacak kan kitaowg ..

di genting bersama dengan pasangan masing cuma ak je yg kesana dengan skandal(kena mention name ke.. )

ini gambar tyme majlis perpisahan sedih oo , ak yg ssh nak nangis nie pun boley menangis(diorg pun same je)

yang ini tyme berlakon teater tahun 2010 , nmpak muda dan remaja kan .. sangat pandai mengambil gambar .

dan gambar bacground ak kitaowg g melawat sambil mandi dkat pd ( jumpe zaty) ,
kenangan ngn korang terlalu bnyak , ssh untuk ak gambarkn dgn jelas di blog , cuma gambaran di minda yg membuatkan aku tersenyum sendiri smpai org ofis ingt ak gila , pape pun ak harap korang akan berjaya dalam apa jua yg koran lakukan dan juga selalu di rahmati oleh Allah , ak sentiasa mendoakan yg terbaik untuk korang berdua dan juga mereka yg lain . nak kawen jgn lupe jmput aku eak ..

MUHAMMAD HIDAYAT RAHMAT dan MUHAMMAD FAIZ BIN IDRIS , aku sayang dan rindu dekat korang , semoga shat dan bahagia dsamping mereka yang tersayang , aminnnnn

p/s : mmng har nie ak nak buat dua post , suka haty akula blog ak kan .. hahaha

No comments:

Post a Comment