sekadar suatu picisan

disini adalah sebuah kisah , kisah anak miskin yang mengimpikan satu impian yang besar , sering gagal dan tewas dalam perjuangan , namun kosa putus asa tiada dalam kamus hidup anak miskin ini . inilah satu coretan , coretan picisan seorang anak miskin yang memiliki satu IMPIAN .. insyaAllah

Monday 13 February 2012

kau pertama

disaat ini aku bersyukur melihat keadaan kau sedang bahagia bersama dengan dia ,
memang salah aku kerna melepaskan kau untuk sesuatu yg tidak berbaloi tidak lama dahulu ,
kadang aku berharap agar diberikan peluang untuk memperbetul dan menjernehkan keadaaan ,
tapi melihat betapa bahagianya kau bersama dia lebih baik aku mengundur diri dari pertandingan yang aku tau aku x kan menang , tipulah kalau ak ckap yg ak x skit hati tgok kebahagian kau ,
tapi biarlah hati aku yang sakit dari aku terus dan terus menyakitkan hati kau ,
jujur aku nyatakan disini aku masih sayang pada kau .. sekali lagi maafkan aku ..


kau yg pertama hadir , 
kau yg pertama kucinta , 
kau yg pertama kurindu , 
kau yg pertama kukasih , 

dan kaulah kekasih pertamaku Ummi Ubaidah ... 

aku doakkan kau semoga kau sentiasa bahagia dan gembira dsamping keluarga dan insan yang tersayang serta berjaya dalam hidup kau .
kenanglah aku sebagai satu kenangan dalam hidup kau . 
(tiada lagi entry tentang kau selepas ini)

inilah diari aku ...

No comments:

Post a Comment