sekadar suatu picisan

disini adalah sebuah kisah , kisah anak miskin yang mengimpikan satu impian yang besar , sering gagal dan tewas dalam perjuangan , namun kosa putus asa tiada dalam kamus hidup anak miskin ini . inilah satu coretan , coretan picisan seorang anak miskin yang memiliki satu IMPIAN .. insyaAllah

Friday 10 February 2012

masih ada ..

di saat ini aku hanya mampu berharap dia akan maafkan aku .. rasa bersalah masih berbekas di hati ini ..
aku hanya mampu berdoa dan berharap kau temui seseorang yang akan menyayangi dan mencintai kau seperti mana kau mencintai dia .. segala kenangan antara kau dan aku tetap akan menjadi yang terindah dlam hidup aku
dan aku akan tunaikan janji aku pada kau . juga aku berharap kau tidak akan membenci aku .. semoga bahagia dan sejahtera selalu ..

p/s : jika kau ada membaca nukilan ini , (aku tidak akan lukakan dia , andai hadir rasa itu antara kami)

terima kasih untuk segalanyer ..

-inilah diari aku-

No comments:

Post a Comment