sekadar suatu picisan

disini adalah sebuah kisah , kisah anak miskin yang mengimpikan satu impian yang besar , sering gagal dan tewas dalam perjuangan , namun kosa putus asa tiada dalam kamus hidup anak miskin ini . inilah satu coretan , coretan picisan seorang anak miskin yang memiliki satu IMPIAN .. insyaAllah

Friday 6 July 2012

mereka ..

-bila aku perhalusi blog aku nie , baru ak sedar , cerita kat sini tak habis-habis pasal cinta je , mungkin itu tema yg aku suka pilih dan kongsikan , hari ni ak nak buat satu entri khas yg hanya sedikit tentang cinta-

-MEREKA-


1.
inilah permata hati aku , apa yang aku ada serta semua kejayaan aku adalah hasil doa dan bimbingan dari mereka , mereka berdua inilah nyawa aku , dan hidup mati aku selain untuk Allah adalah untuk mereka berdua , Boy love both of you so much mummy n daddy !!!







2.
inilah sumber kekuatan aku , semangat aku , adik-beradik aku nie mmng giler , masing-masing ada peel sendiri g pelik-pelik , aku x kisah itu yang menjadikan kami rapat dan satu .. abang sayang korang la .. 




















  comel kan mereka nie semua .. hehehe . tgok abg la (perasan kejap) !!! 

3.
maaf , ruangan no 3 ni aku kena kosongkan dulu , tiada keizinan dari dia untuk dikongsikan disini lagi .. 
yup , aku harap dia akan jadi pelengkap pada tulang rusuk aku , biarlah kisah ini berjalan perlahan di atas keredhaan NYA , tak perlu terburu-buru , in sya allah . aku sayang dia ACL ...


4.
ini semua sahabat aku masa susah dan senang , futsal keutamaan kami , tapi bnyak gak perkara lain yg kami buat bersama , korang memang sahabat aku sehidup semati , in sya allah .... 


p/s : nak masuk semua penuh lak nanti , korang memang terbaik .. 

5.
orang cakap laki n pompuan x ley berkawan baik , aku ngan dia dah dekat 5 tahun berkawan baik , dan kami x pernah jatuh cinta !!! 


yang ni satu-satunya kawan laki yg masih rapat ngan ak dari sekolah lagi .

dua-dua ni mmng rapat ngn aku , baik buruk aku , mmng diorang tahu sangat ....

6.
yg nie sahabat ak yg setia , kitaowg mmng rapat dari ak sem 1 kat kolej dulu , kipas sush mati ak nie beb .

p/s : kami sepatutnya bertiga , tapi kawan aku yg tu dah pergi menyambut seruan ilahi , damailah kau disana sahabatku Faiz , in sya allah kita akan berjumpa lagi , Al-Fatihah ...

7.
sahabat aku yg nie ak hanya mention nama je , Iman Nur Aleeya , Mohd Zamri , Hazriza Ghazzaly , Khairel Azwan , Eyka Zulkarnain , Rocky , Damien , Syuk , Mimie dan semua angkatan biru malaysia , kita mungkin berbeza tapi kita sokong team yg same , Chelsea till i die !!!!!

8.
kalau aku nak bercerita tentang bola , dengan dia nie lah terbaik , kitaowg akan borak dari pagi sampai pagi esoknya ,, hehehe . 10 tahun lagi kitaowg confirm ganti Shebby jadi pengulas ESPN .. haha





p/s : abaikan awek dia disebelah tu yea .. (maaf cik aien) !!!! 

-honourable mention , saudara yg terdekat dan jauh , serta saudara seislam dan yg mengenali diri ini ... 

selagi aku ada mereka di atas dan Allah yg maha Esa , selagi tu ak mampu untuk tersenyum sentiasa .. 
amin dan Alhamdulillah ...

- kembali ke kisah cinta untuk entri seterusnya -





1 comment: