sekadar suatu picisan

disini adalah sebuah kisah , kisah anak miskin yang mengimpikan satu impian yang besar , sering gagal dan tewas dalam perjuangan , namun kosa putus asa tiada dalam kamus hidup anak miskin ini . inilah satu coretan , coretan picisan seorang anak miskin yang memiliki satu IMPIAN .. insyaAllah

Tuesday 27 March 2012

surat untuk MYA ,

salam perkenalan ku ucapkan pada kau yg bernama MYA , 
surat ini ku tuliskan untuk menceritakan tentang rasa hati , 
rasa hati yang kusimpan kemas sebagai rahsia yang hanya aku seorang yang tahu , rahsia itu akan ku jelaskan dalam surat ku yang seterusnya , dalam surat ini , aku ingin menyatakan betapa aku ingin mengenalimu , betapa aku ingin mendekatimu , betapa aku ingin berteman denganmu , hanya Allah yg tahu rasa hati ini . 
kesilapan lalu mengajar aku agar tidak berputus asa , dan terus percaya yang semuanya akan baik-baik sahaja .. kesilapan lau juga mengajar aku untuk lebih menghargai insan disekelilingku termasuk kamu MYA , 

sampai disini dahulu , 
nantikan warkah seterusnya dari ku , 


~sekadar satu picisan~

2 comments: