sekadar suatu picisan

disini adalah sebuah kisah , kisah anak miskin yang mengimpikan satu impian yang besar , sering gagal dan tewas dalam perjuangan , namun kosa putus asa tiada dalam kamus hidup anak miskin ini . inilah satu coretan , coretan picisan seorang anak miskin yang memiliki satu IMPIAN .. insyaAllah

Monday 25 June 2012

kamu ..

lama aku tidak menulis sesuatu yang datang dari hati , dah hampir setahun sejak kali terakhir aku menulis sebuah lagu , ketika aku sedang duduk dan termenung , ilham dan idea datang untuk aku tuliskan lirik ini .


saat terindah , saat mengenalimu ,
begitu mudahnya hatiku merasa ,
kau tiba saat ku memerlukan ,
teman yg setia saatku berduka ,

semakin hari ,
semaki ingin ku kenalimu ,
kerna ku benar-benar suka padamu ,

namun biarkan cinta hadir perlahan ,
ku tak sanggup melihat kau terluka lagi .

lirik ini belum lg siap sepenuhnya , masih akan diperhalusi dan diperbaiki , namun kisah disebalik lagu ini biarlah aku dan insan yang bernama ***** saja yang tahu ,

#sekadarsatupicisan


No comments:

Post a Comment